從神,親朋好友及屬靈群體來的愛與關懷

Call Him No. 1 叫我老爸第一名

I want to call my father Number One, because he is the first one to be a volunteer while LORD prepares a house for me to plant a new church responding the Vision 119 of the SEND   International.  This house will be both a office of Taiwan Emotional Education Center and a place to start a Luliao New Heave And Earth Church at the same time.Though my father has not received Jesus, yet LORD loves him all the same. 
這次我要叫我老爸第一名,因為當上帝為我預備一個住處時他是第一位優秀志工. 這住處不但是台灣情緒教育中心,同時也是鹿寮新天地教會所在.在這鹿寮成衣加工商圈開拓這間新的教會,正是回應國際差傳協會[119異象]的行動.我老爸雖還未信耶穌,但主一樣愛他.


My father cleaned the house for me in the torrid sun. 烈日當中父親主動為我清潔住處讓我很感動.
Luliao is a place of local name, which means a Deer's House. 我住的地方叫鹿寮,意思是鹿群的家.



0 意見:



張貼留言