從神,親朋好友及屬靈群體來的愛與關懷

Come Home 歸家

Our LORD is faithful and He leads me to come home this summer through my illness. 



My nephew and I. He is cleaning the house for me. 
我的大姪子正為我未來的住處作清潔整理的工作.
My brother, elder sister,nephew and I. They are cleaning the house for me together.This photo is adorable for we seldom have an opportunity to take a photo together in recent years.我哥,二姊和大姪子正一起打掃整理我未來的住處.這相片很難得,因近年來我們一直很少有機會一起合照.

Meanwhile, LORD also guides me to service my mother church in Ching Shui as a mentor. Both of them needs LORD's salvation and your prayer, since there are many Taoist and Buddhist temples in my hometown.
神是信實奇妙的,透過我的疾病,這個暑假祂帶領我歸家.不但可以就近和家人彼此照顧.同時神也引導我返鄉在母會擔任顧問牧師.

誰想到神會如此使用疾病作成祂的工,使多人蒙福並獲得福音的好處呢?我的家人和清水母會的信徒們都需要您的代禱,因為我的故鄉佛道教的神壇廟宇眾多.神要我倚靠祂在此開懇荒地,祂要賜福使之成為眾教會復興蒙福之地.願萬軍之耶和華的熱心速成這事.










0 意見:



張貼留言